6/20/2012

Kamperen aan het Como meer!


De Splügen Pass was een echte, flinke kluif vandaag. Deze pass is 39 km lang en ligt precies op de grens tussen Zwitserland en Italië. Ik heb hier tot 2.114 meter boven de zeespiegel moeten fietsen en stond zelfs bovenaan in de sneeuw. Het regende en het was koud, maar ik heb de top bereikt. Het afdalen ging een stuk makkelijker en het weer werd ook steeds beter. Ben nog door gefietst tot aan Dervio, een plaatsje aan heet Como meer. Ik geniet van het mooie weer (30 graden) en ook hier ben ik vanavond weer uitgenodigd voor een BBQ, heerlijk! Ik heb het echt naar mijn zin! 
(Ps. nog circa 250 km en dan ben ik in Vicenza!)

Groetjes Piet



1 comment:

Aart said...

Hey Piet stiekun naar italië fietsen en je oud Collega's niets laten weten?
Foei!!!!

Maar je bent er bijna, en succes.
Ga je terug ook op de fiets?
Wel even laten weten he
Succes,

gr,
Aart Roelofs