6/24/2009

Oulu, een mooie stad




24 Juni: Vanmorgen kwam er nog een berichtje binnen vanuit Oulu. Piet schreef dat Oulu echt een prachtige stad is waar hij gisteren de hele dag van genoten heeft. Hij heeft veel foto's gemaakt die we over een paar weken vast weer op deze website terug kunnen zien. Het weer is in deze dagen in ieder geval veel beter. Op bovenstaande foto's het gemeentehuis van Oulu en het centrale marktplein. Vandaag zit Piet weer op de fiets voor zo'n 130 km naar Kemi. Over 2 dagen staat hij waarschijnlijk al op de Pool Cirkel in Rovaniemi, de plaats waar oorspronkelijk de kerstman vandaan komt. Dit zou de tweede keer zijn dat Piet op de Pool Cirkel staat, een paar jaar geleden met de moter, dit keer met de fiets, waarmee zal het de volgende keer zijn?

4 comments:

maus said...

Piet ik heb net ff op google bekeken waar je nu precies zit enne dat gaat helemaal goedkomen ouwe dibbes.Met steeds beter weer en een nog beter moraal ga jij de mooiste momenten van je tocht nu tegemoet.En we zien graag je foto's erg leuk om ze te bekijken.

Nico Visser said...

Hé Piet. Baardje laten staan ?
Ik ben net terug van vakantie.
Gaat redelijk tot goed , heb ik begrepen.
Beetje wind en regen moet kunnen.
Dat kun je ook in Italië treffen. Hahaha.
Heb je de sms ontvangen vanuit Oostenrijk van mij ? Ik heb vanavond ook een smsje gestuurd.
Piet hou de boel heel, dan kom je ook weer goed thuis, zullen we maar zeggen.
Veel plezier nog, genieten hoor.
Je weet het hé? Het wordt vervelend, maar ik zeg het nog maar eens ! Kijk uit met dat geschiet om je heen. Hahaha
Groetjes, Nico Visser

Aad de Vos said...

Hoi Piet

Nou die 1e keer op de poolcirkel met de motor dat verhaal is me bekend .

Nu bijna met de fiets de 2e keer op dezelfde plek (er zullen wel wat gedachten door je heen gaan )

Deze keer ga je er wel komen Gozert
alleen en met de fiets.

Niets anders dan respect is hier op zijn plaats.

We blijven je volgen en je verhalen lezen ...Keep the rubber on the road om maar in Motortaal te spreken .

Groetjes Aad & Christien de Vos

Jan said...

Hallo Piet,

Die 907 km die je nog moet fietsen naar de Noordkaap is nu voor jou een peulenschil. Wij kijken nu al uit naar de foto's van de Noordkaap. Wij wensen je nog veel fietsplezier en zet hem op, je kan het.

Groeten, Jan en Inge van Steenbergen