6/28/2009

Zondagavond 28 juni 2009


Piet is zondagochtend vertrokken toen het regenden, maar langzaam klaarde het op en werd de lucht stralend blauw. Hij is doorgefietst tot aan Tankavaara waar hij een hut heeft gehuurd met sauna. Hij heeft de smaak te pakken en voelt zich kennelijk goed thuis in de Finse sauna-cultuur. Tankavaara staat bekend om het goud en het Goud Museum. Wie weet vindt Piet ook nog een paar flinke goud klompen. Vandaag gaat hij verder naar Inari. Het schiet nu wel op, nog een paar dagen en hij staat op de Noordkaap!

3 comments:

Aart said...

Nog een paar dagen op de trappers en dan ben je waar je al die tijd naar toe wilde "de Nordkapp" ik blijf het volgen en blijf uiteraart ook berichten sturen om je gewoon een hart onder de riem te steken.
Piet nog ffies.
Gr,
Aart

maus said...

Piet geweldig gaat het man zoals ik
al eerder zei jij gaat die Noordkaap gewoon halen.Enne als je nog wat goud vindt ik hou me aanbevolen hoor.Hou vol vriend al ben ik daar nooit bang voor met jou.En laat jij die kerstman maar eens zien wat snelheid is jij gaat toch veel sneller als hem met z'n arreslee.....

fred said...

hallo piet zie dat je al aardig onder weg ben
geniet er van piet en een goede reis verder
gr fred